Якщо Ви являєтесь власником бізнесу, Ви однозначно знаєте, що велику роль в ньому відіграє його правильне позиціонування, його захист та реклама. Одним з ключових елементів даних процесів було та є створення власної торгової марки.

Торгова марка – позначення, яке відрізняє Ваші товари чи послуги серед таких самих або споріднених товарів і послуг, що надаються Вашими конкурентами.

Можна сміливо сказати, що торгова марка – Ваше найцінніше капіталовкладення у бізнес і якщо Ви не зареєстрували торгову марку, яку використовуєте для свого бізнесу, то з часом це обов’язково зробить хтось інший. У такому випадку Вам доведеться витратити чимало зусиль, часу та коштів щоб відновити справедливість і налагодити нормальну роботу бізнесу. Не зареєструвавши свою торгову марку вчасно, Ви наражаєте свій бізнес на небезпеку. У випадку реєстрації Вашої торгової марки за іншою особою, Ви, фактично, втратите можливість вести торгівлю чи надавати послуги під Вашим «логотипом» під загрозою довгих та нудних судових процесів, переговорів та горами документів.

Окрім елементарного захисту Вашого бізнесу, реєстрація торгової марки надає Вам можливість захистити Ваших споживачів від неякісного товару. Здобувши за багато років репутацію надійного постачальника послуг чи товарів, Ваш споживач побачивши Ваш логотип в іншому місті, буде впевнений у якісному наданні послуг чи товарах, які він має намір придбати. Окрім того, слід зазначити, що за незаконне використання торгової марки передбачена як адміністративна, так і кримінальна відповідальність, а таке «використання» чужої торгової марки «влетить» недобросовісному конкуренту в «добру копієчку».

Ніхто не зможе заперечити того факту, що Інтернетом користується майже 60 % населення нашої країни, а кожна поважаюча себе компанія, яка бажає розвитку та розширення ринку збуту своїх товарів та послуг, просто повинна мати своє «Інтернет-представництво». Загальновідомим фактом є те, що для створення власного сайту, компанії необхідний домен, а як відомо, домени вищих  рівнів мають велику кількість переваг перед іншими (вони є коротшими, легше запам’ятовуються, викликають більшу довіру в споживача). Відповідно до чинного законодавства, в Україні домен першого рівня «.ua» може делегуватись виключно зареєстрованим власникам прав на відповідні товари і послуги, тобто власникам торгових  марок. При цьому, якщо це словесна торгова марка, то її словесна частина повинна збігатися з бажаним доменним ім’ям.

Ну і неможливо не зазначити, що після реєстрації торгової марки, Ви також можете і заробляти. Окрім особистого використання, власник торгової марки має право видати дозвіл на використання даної торгової марки будь-якій іншій особі.  У такому випадку власник торгової марки видає дозвіл про право повного чи часткового використання торгової марки на підставі ліцензійного договору. У такому договорі прописуються умови надання права на використання торгової марки, в тому числі і порядок оплати за таке використання.

Отже, як видно з наведеного вище, торгова марка є тим інструментом, який створює як додатковий захист для Вашого бізнесу, так і є однією з відправних точок для подальшого його розвитку. Саме тому більшість компаній, які прагнуть розвитку, реєструють торгові марки.

Якщо у Вас виникли запитання, що стосуються реєстрації торгової марки, Ви можете задати їх нашому спеціалісту, заповнивши форму на сайті www.pkp.org.ua або ж зателефонувавши + 38 050 468 38 38.